dilluns, 9 de novembre del 2009

MATÍ VENTÓS A LA PLATJA DEL REMOLAR A VILADECANS

Quan ens trobem a la plaça de l'ajuntament a les 10h del matí, fa fred i no sembla que fa gaire vent, però en sortir del poble comencem a notar com bufa de valent. A la tornada el duem tota l'estona en contra i es nota molt a l'hora de pedalar...

Avui hem estat una bona colla, en total 15.
Ens hem retrobat amb el Fernando i la Carme, a qui no havíem vist des que vam estar a Olot i que han vingut amb la germana d'ell, la M.Carmen. També han vingut el Javier i la Cristina amb la seva filla Victòria, antics coneguts de la Marta i que ara viuen a Molins de Rei. El Josep i la Lourdes, ella està una mica desentrenada perquè fa gairebé mig any que no sortia a pedalar, però ha fet tot el camí malgrat el vent de cara... . L'Elena de Barcelona i la Feli, el Manuel, el Jordi i jo. Si, ja ho se, tots aquests sumen 13, però pel camí augmentem...
Quan som a la carretera de Santa Creu de Calafell, em d'esperar-nos una bona estona per poder travessar. Començava a passar la bicicletada Barcelona-Sitges, que fan cada any i no podeu imaginar-vos quina quantitat de bicicletes!!! No s'acaba mai, sembla una riuada de ciclistes de tots colors, al final fem un pensament i aprofitem una forat per travessar-los.
Doncs be, qui se'ns afegeix, son dues noies que hi participen junt amb els seus marits, però que en arribar a Sant Boi, elles decideixen sortir-ne. El ritme que porten és una mica massa fort. Ens pregunten com poden anar fins l'estació de Viladecans i les convidem a que s'afegeixin al nostre grup perquè hi hem de passar pel costat. Però al final decideixen continuar amb nosaltres fins la platja.
Com que l'accés a la Platja de les Filipines només està obert a l'estiu, anem fins la platja del Remolar. Tot i que fa sol no ens hi estem massa estona, fa un vent tant fred que no s'hi esta massa a gust. Així que després d'esmorzar pugem a les bicis per fer el camí de tornada.
Es un camí que molts hem fet un munt de vegades, però sempre és diferent. El paisatge canvia contínuament, amb els arbres, les plantes, la claror, amb calor i amb fred, de nit o amb vent, però sempre te el seu encant...

I és que.... les bicis no son només per l'estiu!!

M.Àngels

1. hola bicibaix pues yo iba en la pedalada de barcelona-sitges y os salude pero nada no os disteis cuenta soy manolo el que fue con vosotros un par de veces y con la niña a la playa del prat saludos