dimarts, 24 de març del 2009

SORTIDA A "LA RIERADA" DE MOLINS DE REI

Aquest diumenge passat i en el lloc habitual de trobada, la plaça de l'Ajuntament, ens reunim prop de quaranta persones, tot un èxit!
Aquesta sortida ha tingut més difusió perque la vam anunciar a la revista "Viure Sant Boi".

Cap a dos quarts d'onze sortim pel pont de la barca i travessem el riu per continuar tranquil·lament riu amunt, fins a Molins de Rei.
Creuem el poble per anar a trobar el camí que s'endinsa cap a la serra de Collserola i que ens durà fins la Rierada, un nucli de població pertanyent a Molins de Rei per on hi passa la riera de Vallvidrera o de la Rierada.

Abans de començar la pujada, fem una parada per esmorzar prop de la masia de Can Revella. Allà el grup es divideix, i mentre uns es queden descansant en aquesta esplanada, la resta pugem fins el lloc de destí.

El camí va seguint el curs d'aquesta riera amb un ambient ombrívol i humit, on haurem de travessar varies vegades el pas de l'aigua amb les bicis.
L'únic entrebanc que ens trobem és un arbre caigut per la ventada del passat Gener enmig del camí. Allà hem de baixar de les bicis i passar-les ajagudes per sota.
Un cop salvat això, continuem fins a arribar al punt final, "La Rierada".
Prenem un refresc en una de les taules de Can Castellvi , una antiga masia on ara hi ha un restaurant.
Es pot visitar la granja on hi ha una gran varietat d'animals.
El camí de tornada, tot i que donem una mica més de volta per no passar un altre cop per sota de l'arbre caigut, és molt més ràpid, tot és camí de baixada.
Ens retrobem amb la colla i tornem cap a Sant Boi per la vora del riu i amb el vent en contra.

Pel camí trobem un ciclista alemany que busca el camí per anar cap a mar. La Marta, que aprofita per practicar l'alemany, li diu que vingui amb nosaltres fins a Sant Boi, on ens acomiadem d'ell després d'haver-li indicat el camí per anar cap al Prat.

Arribem una hora més tard del que havíem previst.
Potser no era la sortida més indicada per fer amb un grup tant nombrós, ja que venien molts nens i hem hagut de parar moltes vegades per a reunificar el grup i per això s'ha allargat més del compte, però tot ha anat força bé.
.................
M.Àngels

1. Recomano aquesta sortida per carregar les piles per passar la setmana. Gràcies per aquestes fotos tan maques!!
    Feli

2. Som els afegits de Molins (germana de l´Eulàlia), i sols us volia dir que ens ho vam passar molt bé, i que tot hi sent del poble no coneixiem aquest sector.
    Ben segur que ens apuntem un altre dia.